Broomhouse. Een huis, met enorme tuin, midden in de Engelse heuvels waar ooit Harold Dale woonde. Een altijd optimistische, eerlijke en vrolijke man. Een ware bron van inspiratie.
Dit is precies waarom ik, Sabine Roorda, de naam Broomhouse gekozen heb. Sinds juli 2016 ben ik afgestudeerd grafisch designer en inmiddels ben ik bezig met de opleiding Commerciƫle Economie (CE, Marketing & Sales). In mijn eerste jaar heb ik in de finale gestaan voor o.a. een project voor Decathlon (runner-up), een project voor Black Label Amsterdam (tweede plek) en won ik unaniem met mijn salespitch voor een webshop in duurzame reisartikelen.
In jaar twee heb ik met veel succes het vak SPSS (statistiek) afgerond en in de finale gestaan (en gewonnen) met mijn exportplan voor de RIGO verffabriek.
In mijn derde jaar heb ik de minor “marketing tomorrow” gevolgd, die mij verder inzicht gaf in de digitale kant van de marketingwereld. Tijdens deze minor heb ik me meer verdiept in Google Advertising, Facebook Advertising, Google Analytics, Tableau en andere online tools. Tevens was ik, samen met mijn groep, finalist en winnaar van het project: “Contentmarketingplan voor Beerwulf”. In februari tot juni heb heb ik stage gelopen bij MediaCom (MBA) als Social Content Stagiaire.
Aangezien ik zo nu en dan al eens kleine bedrijven hielp met zowel social media als marketing, leek het me interessant om er een bedrijfsnaam aan te koppelen en er iets serieuzer mee verder te gaan. Zo is Broomhouse ontstaan.